خرید وی پی ان ارزان

خدمات VPN مقرون به صرفه: مرور اینترنت ایمن بدون شکستن بانک

Blockchain, crypto, NFT, typography, branding, logotype design, logo, caligraphy
در دنیای دیجیتال امروز ، حریم خصوصی و امنیت آنلاین از همیشه مهمتر است. با وجود هکرها ، نظارت بر دولت و تاکتیک های تهاجمی بازاریابی در حال افزایش ، کاربران اینترنت به دنبال راه هایی برای محافظت از اطلاعات شخصی خود و حفظ ناشناس بودن خود به صورت آنلاین هستند. یک راه حل محبوب استفاده از یک سرویس شبکه خصوصی مجازی (VPN) است.
یک سرویس VPN یک تونل رمزگذاری شده بین دستگاه و اینترنت شما ایجاد می کند و فعالیت های آنلاین خود را از چشم کنجکاو محافظت می کند. استفاده از VPN می تواند شما را در برابر هکرها محافظت کند ، از ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) خودداری کنید تا عادات مرور خود را ردیابی کنید و حتی به شما امکان می دهد تا از ژئو——RANTRICTIONS بر روی محتوا دور بزنید. با این حال ، یافتن VPN مناسب می تواند یک چالش باشد ، به خصوص هنگام در نظر گرفتن هزینه. برای کمک به شما در یافتن بهترین سرویس VPN مقرون به صرفه ، ما لیستی از پنج مدعی برتر را گردآوری کرده ایم که ویژگی های آنها ، قیمت گذاری و جوانب مثبت و منفی را مقایسه می کنیم.

nordvpn

امکانات

NordvPN یک انتخاب محبوب برای طیف گسترده ای از ویژگی های خود است. NordVPN با بیش از 5،400 سرور در 59 کشور جهان ، اتصال و سرعت بسیار خوبی را ارائه می دهد. همچنین رمزگذاری درجه نظامی ، سوئیچ کشتار و یک سیاست دقیق بدون LOGS را فراهم می کند. ویژگی های اضافی شامل Double VPN است که ترافیک شما را از طریق دو سرور VPN برای امنیت اضافه شده و سایبری ، که باعث ایجاد تبلیغات و بدافزار می شود ، هدایت می کند.

قیمت گذاری

NordVPN چندین برنامه قیمت گذاری ارائه می دهد ، که از 11.95 دلار در ماه برای یک اشتراک یک ماهه شروع می شود. تخفیف برای برنامه های بلند مدت ، مانند 4.92 دلار در هر ماه برای یک برنامه یک ساله و 3.71 دلار در هر ماه برای یک برنامه دو ساله در دسترس است.

مزایا و معایب

طرفداران:

  • شبکه سرور گسترده
  • ویژگی های امنیتی قوی
  • حداکثر شش اتصال همزمان را امکان پذیر می کند
    منفی ها:
  • کمی گرانتر از برخی از رقبا
  • بدون ویژگی تونل سازی تقسیم

سایبرگست

امکانات

Cyberghost دارای شبکه گسترده ای از بیش از 6،800 سرور در 89 کشور جهان است و آن را به یکی از بزرگترین ارائه دهندگان VPN در دسترس قرار می دهد. این رمزگذاری درجه نظامی ، سوئیچ کشتار و یک سیاست سخت بدون LOGS را ارائه می دهد. Cyberghost همچنین سرورهای اختصاصی و تورنت را ارائه می دهد ، و همچنین امکان رفع انسداد خدمات پخش محبوب مانند Netflix و Hulu را فراهم می کند.

قیمت گذاری

قیمت گذاری Cyberghost از 12.99 دلار در ماه برای اشتراک یک ماهه شروع می شود. مانند NORDVPN ، تخفیف هایی برای برنامه های بلند مدت از جمله 3.99 دلار در هر ماه برای یک برنامه یک ساله و 2.25 دلار در هر ماه برای یک برنامه سه ساله در دسترس است.

مزایا و معایب

طرفداران:

  • شبکه سرور عظیم
  • سرورهای اختصاصی جریان و تورنت
    -ضمانت پول 45 روزه
    منفی ها:
  • سرعت کمی کندتر از برخی از رقبا
  • عملکرد متناقض با برخی از خدمات جریان

surfshark

امکانات

Surfshark یک ارائه دهنده VPN جدیدتر است ، اما به سرعت برای قیمت گذاری مقرون به صرفه و ویژگی های چشمگیر خود به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. Surfshark با بیش از 3200 سرور در 65 کشور جهان ، عملکرد و سرعت کاملی را ارائه می دهد. این همچنین شامل یک سوئیچ کشتار ، یک سیاست سخت بدون LOGS و رمزگذاری درجه نظامی است. ویژگی های منحصر به فرد شامل MultiHop است که ترافیک شما را از طریق چندین سرور و CleanWeb هدایت می کند که تبلیغات ، ردیاب ها و بدافزار را مسدود می کند.

قیمت گذاری

قیمت گذاری Surfshark بسیار رقابتی است و از 12.95 دلار در ماه برای اشتراک یک ماهه شروع می شود. برنامه های بلند مدت ارزش بهتری را ارائه می دهند ، با یک برنامه دو ساله فقط 2.49 دلار در هر ماه هزینه می شود.

مزایا و معایب

طرفداران:

  • قیمت گذاری مقرون به صرفه
  • اتصالات نامحدود همزمان
  • در رفع انسداد خدمات جریان مؤثر
    منفی ها:
  • شبکه سرور کوچکتر از برخی از رقبا
  • سرعت متناقض در برخی از سرورها

دسترسی به اینترنت خصوصی (PIA)

امکانات

PIA با بیش از 35000 سرور در 77 کشور جهان ، شهرت کاملی برای حفظ حریم خصوصی و امنیت دارد. این رمزگذاری درجه نظامی ، سوئیچ کشتار و یک سیاست سخت بدون LOGS را ارائه می دهد. PIA همچنین ویژگی های پیشرفته ای مانند حمل و نقل پورت و تونل سازی تقسیم را ارائه می دهد و امکان سفارشی سازی و انعطاف پذیری بیشتر را فراهم می کند.

قیمت گذاری

قیمت گذاری Pia از 9.95 دلار در ماه برای اشتراک یک ماهه شروع می شود. تخفیف ها برای برنامه های بلند مدت در دسترس است ، با یک برنامه یک ساله 3.33 دلار در هر ماه و یک برنامه دو ساله با قیمت 2.69 دلار در هر ماه.

مزایا و معایب

طرفداران:

  • شبکه سرور بزرگ
  • ویژگی های پیشرفته برای کاربران برق
  • تا ده اتصال همزمان اجازه می دهد
    منفی ها:
  • سرعت کندتر از برخی از رقبا
  • با برخی از خدمات جریان مبارزه می کند

Expressvpn

امکانات

ExpressVPN به دلیل سرعت سریع و عملکرد قابل اعتماد شناخته شده است. با بیش از 3000 سرور در 94 کشور جهان ، یک شبکه سرور گسترده و اتصال عالی را ارائه می دهد. ExpressVPN رمزگذاری درجه نظامی ، سوئیچ کشتار و یک سیاست دقیق بدون LOGS را فراهم می کند. همچنین در انسداد خدمات پخش محبوب مانند Netflix و Hulu بسیار مؤثر است.

قیمت گذاری

ExpressVPN’s pricing is on the higher side, starting at $12.95 per month for a one-month subscription. A six-month plan costs $9.99 per month, while a one-year plan comes in at $8.32 per month.

  1. چگونه می‌توان وی پی ان ارزان خریداری کرد؟
    برای خرید وی پی ان ارزان، ابتدا باید به دنبال فروشندگان معتبر و قابل اعتماد باشید. سپس می‌توانید با مقایسه قیمت‌ها و امکانات مختلف از بین فروشندگان انتخاب کنید. بهتر است از فروشندگانی که ارائه تخفیف‌های ویژه برای خرید بلند مدت دارند استفاده کنید. همچنین، برخی از وب‌سایت‌های معتبر وی پی ان نیز ارائه می‌دهند که می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. در نهایت، برای خرید وی پی ان ارزان می‌توانید از تعطیلات و فصل تخفیف‌ها استفاده کنید.
  2. آیا وی پی ان‌های ارزان قابل اعتماد هستند؟
    وی پی ان‌های ارزان ممکن است برای برخی افراد جذاب باشند، اما باید توجه داشت که این ارزانی ممکن است به قیمت کیفیت خدمات ارائه شده در اختیار شما بیاید. برخی از وی پی ان‌های ارزان ممکن است باعث کاهش سرعت اینترنت شما شوند و یا حتی اطلاعات شما را نیز در معرض خطر قرار دهند. در نتیجه، بهتر است از وی پی ان‌های قابل اعتماد و با کیفیت استفاده کنید، حتی اگر قیمت آن‌ها بیشتر باشد.
  3. چه تفاوتی بین وی پی ان‌های ارزان و گرون قیمت وجود دارد؟
    وی پی ان‌های ارزان قیمت معمولاً دارای محدودیت‌هایی هستند که ممکن است باعث کاهش کارایی آنها شود. به علاوه، سرویس‌های ارزان قیمت ممکن است از امنیت کمتری برخوردار باشند و در مقابل حملات سایبری آسیب‌پذیرتر باشند. از طرف دیگر، وی پی ان‌های گرون قیمت دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای هستند که شامل حفاظت امنیتی بیشتر، پهنای باند بیشتر و امکانات اضافی مانند پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف و سرعت بیشتر هستند. بنابراین، انتخاب وی پی ان مناسب باید بر اساس نیازهای شما و سطح امنیتی مورد نیازتان صورت گیرد.
  4. در کجا می‌توان وی پی ان ارزان خریداری کرد؟
    برای خرید وی پی ان ارزان، می‌توانید به سایت‌های اینترنتی معروفی مانند ExpressVPN، NordVPN، Surfshark و CyberGhost مراجعه کنید. این سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا از بین پلن‌های مختلف وی پی ان، پلنی را انتخاب کنید که به نیازهای شما بیشترین تطابق را دارد. همچنین، می‌توانید در تخفیف‌های ویژه این سایت‌ها در تعطیلات و رویدادهای خاص نیز به وی پی ان ارزان دست یابید. به هر حال، توصیه می‌شود قبل از خرید وی پی ان، نظرات کاربران و ویژگی‌های هر پلن را با دقت مورد بررسی قرار دهید.
  5. آیا با استفاده از وی پی ان‌های رایگان نسبت به وی پی ان‌های ارزان صرفه جویی مالی بالاتر است؟
    استفاده از وی پی ان‌های رایگان ممکن است به نظر صرفه جویی مالی بیشتری نسبت به وی پی ان‌های ارزان بیاید، اما این ممکن است با خطراتی همراه باشد. وی پی ان‌های رایگان عموماً با سرعت پایینی عمل می‌کنند و ممکن است از طریق آن‌ها اطلاعات شخصی شما به دست هکرها بیفتد. همچنین، بسیاری از وی پی ان‌های رایگان دارای تبلیغات آزار دهنده هستند که ممکن است آزار دهنده باشد. در عوض، وی پی ان‌های ارزان، همچنان قیمت پایینی دارند، اما با سرعت و کیفیت بهتری کار می‌کنند و از طریق آن‌ها اطلاعات شخصی شما به دست هکرها نمی‌رسد.

مزایا و معایب

طرفداران:

  • سرعت سریع و عملکرد قابل اعتماد
  • در رفع انسداد خدمات جریان مؤثر
  • از پنج اتصال همزمان پشتیبانی می کند
    منفی ها:
  • گرانتر از گزینه های دیگر
  • ویژگی های پیشرفته محدود

نتیجه

در پایان ، چندین سرویس VPN مقرون به صرفه در دسترس است که ویژگی های عالی ، امنیت و عملکرد را ارائه می دهند. هنگام انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای خود ، عواملی مانند شبکه سرور ، سرعت و امکان رفع انسداد خدمات جریان را در نظر بگیرید.
در حالی که تمام خدمات VPN که در بالا ذکر شد دارای نقاط قوت و ضعف خود هستند ، ما Surfshark را به عنوان بهترین سرویس VPN مقرون به صرفه توصیه می کنیم. Surfshark با قیمت گذاری رقابتی ، عملکرد محکم و اتصالات همزمان نامحدود ، ارزش عالی را برای پول بدون ایجاد امنیت در امنیت یا ویژگی ها ارائه می دهد.

undefined

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا