دانلود مستقیم vpn برای آیفون رایگان

بهترین VPN های مستقیم به صورت رایگان در آیفون

Blockchain, crypto, NFT, typography, branding, logotype design, logo, caligraphy

معرفی

با نیاز فزاینده به امنیت آنلاین ، استفاده از شبکه های خصوصی مجازی (VPN) محبوب تر می شود. VPN یک ارتباط ایمن بین دستگاه شما و اینترنت است که داده های شما را رمزگذاری می کند و آدرس IP شما را پنهان می کند. این به شما کمک می کند تا فعالیت های آنلاین و ایمن خود را حفظ کنید. در این مقاله ، ما در مورد بهترین VPN های مستقیم به صورت رایگان در آیفون بحث خواهیم کرد.

معیارهای انتخاب بهترین VPN های مستقیم به صورت رایگان در آیفون

وقتی نوبت به انتخاب بهترین VPN های مستقیم به صورت رایگان در آیفون می رسد ، معیارهای خاصی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. این شامل:

ویژگی های امنیتی

VPN برای محافظت از داده های شما و جلوگیری از هکرها از رهگیری ترافیک اینترنت شما باید پروتکل های رمزگذاری قوی داشته باشد.

رابط کاربری

VPN باید برای استفاده و حرکت آسان باشد. همچنین باید یک رابط کاربری ساده و بصری داشته باشد.

سرعت و عملکرد

VPN باید سریع و قابل اعتماد باشد. این نباید اتصال اینترنت شما را کند کند یا در هنگام پخش باعث ایجاد بافر شود.

در دسترس بودن سرورها

هرچه سرورهای بیشتر VPN داشته باشند ، عملکرد بهتر می شود. یک VPN باید در چندین مکان سرود داشته باشد تا به شما امکان دسترسی به محتوای محدود شده با GEO را بدهد.

پشتیبانی مشتری

VPN باید یک تیم پشتیبانی مشتری پاسخگو و مفید داشته باشد تا در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند.

5 VPN مستقیم مستقیم به صورت رایگان در آیفون

براساس معیارهای فوق ، موارد زیر بهترین VPN های مستقیم به صورت رایگان در آیفون است:

1. VPN 360

VPN 360 یک VPN رایگان برای آیفون است که پهنای باند نامحدود و سرعت اتصال سریع را ارائه می دهد. این سرورها در بیش از 50 کشور جهان وجود دارد و به شما امکان می دهد به محتوای GEO محدود دسترسی پیدا کنید. همچنین دارای پروتکل های رمزگذاری قوی و یک رابط کاربری ساده است.

2. توربو VPN

Turbo VPN یک VPN رایگان محبوب برای آیفون است که پهنای باند نامحدود و سرعت اتصال سریع را ارائه می دهد. دارای سرورهایی در چندین مکان و پروتکل های رمزگذاری قوی است. با این حال ، تعداد محدودی از سرور در مقایسه با سایر VPN ها دارد.

3. استاد پروکسی VPN

VPN Proxy Master یک VPN رایگان برای آیفون است که پهنای باند نامحدود و سرعت اتصال سریع را ارائه می دهد. این سرویس در بیش از 40 کشور و پروتکل های رمزگذاری قوی دارد. همچنین دارای یک رابط کاربر پسند است.

4. Hotspot Shield VPN

Hotspot Shield VPN یک VPN رایگان برای آیفون است که پهنای باند نامحدود و سرعت اتصال سریع را ارائه می دهد. دارای سرورهایی در چندین مکان و پروتکل های رمزگذاری قوی است. همچنین دارای یک رابط کاربر پسند و یک تیم پشتیبانی مشتری پاسخگو است.

5. BetterNet VPN

BetterNet VPN یک VPN رایگان برای آیفون است که پهنای باند نامحدود و سرعت اتصال سریع را ارائه می دهد. دارای سرورهایی در چندین مکان و پروتکل های رمزگذاری قوی است. با این حال ، تعداد محدودی از سرور در مقایسه با سایر VPN ها دارد.

مقایسه 5 VPN مستقیم برتر به صورت رایگان در آیفون

برای کمک به شما در تصمیم گیری آگاهانه ، ما 5 VPN های مستقیم برتر را به صورت رایگان در آیفون مقایسه کرده ایم. مقایسه بر اساس عوامل زیر است:

ویژگی ها و مزایا

تمام VPN ها پهنای باند نامحدود و سرعت اتصال سریع را ارائه می دهند. با این حال ، استاد پروکسی VPN 360 و VPN بیشترین سرورها را دارند.

مزایا و معایب

Turbo VPN تعداد محدودی از سرورها دارد ، در حالی که BetterNet VPN تبلیغات زیادی دارد. Hotspot Shield VPN و VPN 360 بهترین رابط های کاربر را دارند.

رتبه بندی و بررسی کاربر

VPN 360 بالاترین رتبه کاربر را دارد ، در حالی که Turbo VPN کمترین امتیاز را دارد.

  1. بهترین برنامه های VPN رایگان برای آیفون چیست؟
    بسیاری از برنامه های VPN رایگان برای آیفون وجود دارد ، اما برخی از بهترین گزینه ها عبارتند از:
  2. Protonvpn: این VPN استفاده نامحدود داده ، سرعت سریع و رمزگذاری قوی را ارائه می دهد. همچنین دارای یک خط مشی سختگیرانه و بدون در نظر گرفتن فعالیت آنلاین شما خصوصی است.
  3. WindScrib: WindScriber 10 گیگابایت داده رایگان در هر ماه ارائه می دهد و در بیش از 60 کشور سرورهایی دارد. همچنین شامل ویژگی های مسدود کننده AD و ردیاب است.
  4. TunnelBear: این VPN به راحتی قابل استفاده است و دارای رابط کاربری با مضمون خرس است. این برنامه 500 مگابایت داده رایگان در هر ماه ارائه می دهد و در بیش از 20 کشور سرورهایی دارد.
  5. Hotspot Shield: Hotspot Shield نسخه رایگان دارد که سرعت سریع و پهنای باند نامحدود را ارائه می دهد. همچنین شامل یک مسدود کننده بدافزار برای محافظت از دستگاه شما در برابر تهدیدهای آنلاین است.
  6. Hide.me: این VPN دارای یک برنامه رایگان سخاوتمندانه است که 10 گیگابایت داده در هر ماه و رمزگذاری قوی را ارائه می دهد. همچنین دارای سرورهایی در بیش از 5 کشور جهان است.
  7. آیا استفاده از VPN رایگان در آیفون من بی خطر است؟
    توصیه نمی شود از یک VPN رایگان در آیفون خود استفاده کنید زیرا ممکن است قابل اعتماد نباشد و به طور بالقوه می تواند امنیت و حریم شخصی شما را به خطر بیاندازد. VPN های رایگان اغلب فعالیت های آنلاین شما را وارد می کنند ، که هدف استفاده از VPN را برای محافظت از حریم خصوصی شما شکست می دهد. علاوه بر این ، برخی از VPN های رایگان ممکن است تبلیغات یا حتی بدافزار را به دستگاه شما تزریق کنند. انجام تحقیقات خود و انتخاب یک ارائه دهنده معتبر VPN که در اولویت حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربر است ، مهم است.
  8. چگونه VPN را در آیفون خود بارگیری و نصب کنم؟
    برای بارگیری و نصب VPN در آیفون خود ، این مراحل را دنبال کنید:
  9. در آیفون خود به فروشگاه App بروید و یک برنامه VPN را جستجو کنید. برخی از گزینه های محبوب شامل NordVPN ، ExpressVPN و Cyberghost VPN است.
  10. برنامه VPN را که می خواهید بارگیری کنید انتخاب کنید و روی دکمه "دریافت" یا "بارگیری" کلیک کنید.
  11. پس از بارگیری برنامه ، آن را باز کنید و دستورالعمل ها را برای ایجاد یک حساب دنبال کنید.
    4- پس از داشتن یک حساب کاربری ، یک مکان سرور را که می خواهید به آن وصل شوید انتخاب کنید و روی دکمه "اتصال" کلیک کنید.
    5- از شما خواسته می شود كه به VPN اجازه دهید كه پیکربندی VPN را به آیفون خود اضافه كند. برای ادامه روی "اجازه" کلیک کنید.
  12. برای تأیید نصب ، کد عبور خود را وارد کنید یا شناسه را لمس کنید.
  13. VPN اکنون روی آیفون شما نصب شده است و می توانید از آن برای مرور ایمن و ناشناس اینترنت استفاده کنید.
    4- آیا می توانم از VPN برای دسترسی به محتوای GEO در آیفون خود استفاده کنم؟
    بله ، می توانید از VPN برای دسترسی به محتوای GEO در آیفون خود استفاده کنید. یک VPN (شبکه خصوصی مجازی) به شما امکان می دهد تا به سرور واقع در یک منطقه یا کشور مختلف متصل شوید ، که می تواند به شما در دور زدن جغرافیایی کمک کند. به عنوان مثال ، اگر در ایالات متحده هستید و می خواهید به محتوایی که فقط در انگلستان موجود است دسترسی پیدا کنید ، می توانید به یک سرور VPN واقع در انگلستان وصل شوید و به مطالب دسترسی پیدا کنید که گویی در آنجا واقع شده اید. بسیاری از سرویس های VPN برنامه های اختصاصی را برای iOS ارائه می دهند و تنظیم و استفاده از VPN در آیفون خود را آسان می کنند. با این حال ، توجه به این نکته حائز اهمیت است که برخی از سرویس های جریان به طور فعال VPN ها را مسدود می کنند ، بنابراین مهم است که یک سرویس VPN را انتخاب کنید که شناخته شده است با خدمات خاصی که می خواهید به آن دسترسی پیدا کنید ، کار کند.
    5- آیا محدودیت استفاده از VPN رایگان در آیفون من وجود دارد؟
    بله ، محدودیت هایی برای استفاده از VPN رایگان در آیفون شما وجود دارد. در مرحله اول ، VPN های رایگان ممکن است همان سطح امنیت و حریم خصوصی را با خدمات VPN پرداخت شده ارائه ندهند. آنها ممکن است داده های شما را رمزگذاری نکنند یا ممکن است فعالیت مرور شما را وارد کنند ، که می تواند یک نگرانی در حریم خصوصی باشد. علاوه بر این ، VPN های رایگان ممکن است دارای سرعت اتصال کندتر و مکان های سرور محدود باشند که می تواند بر تجربه مرور شما تأثیر بگذارد. برخی از VPN های رایگان همچنین تبلیغات را نشان می دهند یا استفاده از داده های شما را محدود می کنند ، که می تواند ناامید کننده باشد. تحقیق و انتخاب یک ارائه دهنده معتبر VPN برای اطمینان از امنیت و حریم شخصی آنلاین شما مهم است.

نتیجه

در پایان ، چندین VPN مستقیم به صورت رایگان در iPhone وجود دارد ، اما VPN 360 به عنوان بهترین معرفی می شود. این پهنای باند نامحدود ، سرعت اتصال سریع ، پروتکل های رمزگذاری قوی و یک رابط کاربر پسند را ارائه می دهد. همچنین بیشترین سرورها را دارد و به شما امکان می دهد به محتوای Geo محدود شده دسترسی پیدا کنید. استفاده از VPN برای امنیت آنلاین ضروری است و ما به شدت توصیه می کنیم از یک مورد برای محافظت از حریم خصوصی و داده های خود استفاده کنید.

undefined

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا