پنج برنامه‌ی رایگان شکن فیلتر برای کاربران اندروید

۵ ابزار رایگان برای شکست فیلتر برای کاربران اندروید: حفاظت از حریم خصوصی و امنیتتان

مقدمه

حفظ حریم خصوصی و امنیت برای بسیاری از کاربران اهمیت قابل توجهی دارد. با افزایش نیاز به حفاظت از فعالیت های آنلاین خود در برابر چشم های دنبال کنندگان، شکست فیلتر (همچنین به عنوان سرورهای پروکسی، VPN ها یا ناشناس سازها شناخته می شوند) بطور فزاینده ای محبوب شده اند. این ابزارها به کاربران کمک می کنند تا از سانسور اینترنت عبور کرده و حریم خصوصی خود را در آنلاین حفظ کنند. در این پست، ما برترین ۵ ابزار رایگان برای شکست فیلتر برای کاربران اندروید را بررسی خواهیم کرد و ویژگی ها، مزایا و معایب آنها را معرفی کرده و اثربخشی آنها را مقایسه خواهیم کرد.

برای انتخاب 5  فیلتر شکن رایگان برتر برای کاربران اندروید، چندین عامل را شامل ویژگی‌ها، سهولت استفاده، کارایی، و نظرات کاربران در نظر گرفتیم. همچنین، از منابع مختلفی مانند بررسی‌های آنلاین، انجمن‌ها، و نظرات کارشناسان نیز بهره بردیم.

 

5 ابزار رایگان برای شکستن فیلتر برای کاربران اندروید

در اینجا لیستی از 5 ابزار رایگان برای شکستن فیلتر برای کاربران اندروید ما آمده است:

  1. سایفون
    • ویژگی ها: سایفون یک فیلتر شکن بر فناوری VPN، SSH و HTTP Proxy است که برای عبور از سانسور اینترنت استفاده می شود. این ارتباطات سریع و قابل اعتمادی را با انتخاب خودکار بهترین سرور برای مکان شما ارائه می دهد.
    • مزایا: استفاده آسان، متن باز و ارائه روش های اتصال چندگانه.
    • معایب: نسخه رایگان ممکن است در مقایسه با نسخه پولی، سرعت کمتری داشته باشد.
  2. Hotspot Shield
    • ویژگی‌ها: Hotspot Shield یک سرویس VPN محبوب است که ارتباطات امن و رمزگذاری شده را فراهم می کند و به کاربران این امکان را می دهد که به محتوای مسدود شده دسترسی پیدا کرده و حریم خصوصی خود را حفاظت کنند. این سرویس دو طرح رایگان و پرداختی دارد که طرح رایگان آن شامل 500MB داده در روز است.
    • مزایا: رابط کاربری دوستانه، سرعت بالا و حجم روزانه بسیار بزرگ برای یک طرح رایگان.
    • معایب: نسخه رایگان دارای گزینه های محدود سرور است و ممکن است تبلیغاتی نمایش داده شود.

۳. پروتون وی پی ان (ProtonVPN)

  • ویژگی‌ها: پروتون وی پی ان یک سرویس وی پی ان مستقر در سوئیس است که امنیت بالایی ارائه می‌کند، از جمله رمزگذاری AES-256، سیاست بدون لاگ‌ها و پشتیبانی از Tor بر روی وی پی ان. نسخه رایگان به کاربران امکان دسترسی به سرورهای سه کشور را می‌دهد.
  • مزایا: ویژگی‌های امنیتی قوی، بدون تبلیغات و محدودیت پهنای باند در نسخه رایگان.
  • معایب: محدودیت در انتخاب سرور و سرعت کمتر در نسخه رایگان.

ویندسکرایب

  • ویژگی ها: ویندسکرایب یک سرویس VPN با ویژگی های فراوان است که یک رابط کاربری ساده دارد ، یک مسدودکننده تبلیغات و بدافزار داخلی دارد و یک حجم داده ماهیانه بیش از حد بالا برای نسخه رایگان ارائه می دهد. این پشتیبانی از اتصالات P2P و دارای یک دیوار آتش برای امنیت اضافی است.
  • مزایا: حجم داده بسیار بالا، پشتیبانی از اتصالات P2P و مسدودکننده تبلیغات / بدافزار داخلی.
  • معایب: نسخه رایگان دارای محدودیت در مکان های سرور است و سرعت ها نسبت به نسخه پریمیوم کندتر ممکن است.

تانل بیر:

  • ویژگی ها: تانل بیر یک سرویس VPN رابط کاربری دوستانه است که یک سری از ویژگی های امنیتی قوی، از جمله رمزگذاری AES-256 و سیاست بدون لاگ ها را ارائه می دهد. نسخه رایگان هر ماه ۵۰۰ مگابایت از داده را ارائه می دهد، با گزینه کسب بیشتر با شرکت در فعالیت های تبلیغاتی.
  • مزایا: رابط کاربری دوستانه، ویژگی های امنیتی قوی، و توانایی کسب بیشتر از داده.
  • معایب: محدودیت در بستر داده برای نسخه رایگان و گزینه های سرور محدود.

مقایسه

فیلتربرکر ویژگی‌ها مزایا معایب
Psiphon VPN، SSH، پروکسی HTTP آسان برای استفاده، منبع باز، روش‌های چندگانه اتصال سرعت کمتر در نسخه رایگان
Hotspot Shield اتصالات امن و رمزگذاری شده کاربر پسند، سریع، حجم داده بخشیده بزرگوار تنها گزینه‌های سرور محدود، تبلیغات در نسخه رایگان
ProtonVPN رمزگذاری AES-256، خط‌مشی بدون لاگ، پشتیبانی از تور ویژگی‌های امنیتی قوی، بدون تبلیغات، بدون محدودیت پهنای باند گزینه‌های محدود سرور، سرعت کمتر
Windscribe مسدود کننده تبلیغات / بدافزار، 10GB داده ماهانه، پشتیبانی P2P حجم داده بخشیده بزرگوار، پشتیبانی P2P، مسدود کننده تبلیغات / بدافزار محل قرارگیری سرورهای محدود، سرعت کمتر
TunnelBear رمزگذاری AES-256، خط‌مشی بدون لاگ کاربر پسند، ویژگی‌های امنیتی قوی، کسب بیشتر داده‌ها حجم داده محدود، گزینه‌های محدود سرور

نتیجه‌گیری

در نتیجه، استفاده از فیلتر شکن برای حفظ حریم خصوصی و امنیت در عصر دیجیتال امروزی بسیار ضروری است. پنج برش‌گر فیلتر رایگان برتر برای کاربران اندروید ویژگی‌ها و سطوح مختلفی از حفاظت را برای درخواست‌های کاربران مختلف فراهم می‌کنند. ما شما را به تلاش برای استفاده از این برش‌گرهای فیلتر دعوت می‌کنیم و برای پیدا کردن کسی که بهترین نیازهای شما را برآورده می‌کند، تلاش کنید. به خاطر داشته باشید که حریم خصوصی و امنیت آنلاین شما بسیار حیاتی است، بنابراین استفاده از یک برش‌گر فیلتر قابل اعتماد برای محافظت از خود در برابر تهدیدات ممکن ضروری است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا