بهترین فیلتر شکن رایگان

اهمیت شکن های فیلتر: 5 گزینه برتر برتر

!

معرفی

Filter Breakers ، همچنین به عنوان پراکسی وب شناخته می شود ، ابزارهای اساسی هستند که به کاربران امکان می دهند فیلترهای اینترنتی را دور بزنند و به وب سایت های محدود دسترسی پیدا کنند. این فیلترها ممکن است توسط مدارس ، محل کار یا حتی دولت ها اعمال شود. در این پست وبلاگ ، ما در مورد اهمیت شکن های فیلتر ، آنچه آنها هستند و 5 گزینه برتر رایگان در دسترس خواهیم بود.

شکن های فیلتر چیست؟

Filter Breakers ابزارهای آنلاین هستند که به عنوان واسطه ای بین کاربر و وب سایت مورد نظر برای دسترسی به آنها عمل می کنند. کاربر وب سایت را به Filter Breaker وارد می کند ، که سپس درخواست را به وب سایت ارسال می کند. پاسخ وب سایت سپس به Filter Breaker ارسال می شود ، که سپس وب سایت را به کاربر نشان می دهد. این فرآیند به کاربر اجازه می دهد تا به وب سایت های محدود دسترسی پیدا کند.

چرا فیلتر کننده های فیلتر ضروری است؟

برخی از وب سایت ها به دلایل مختلفی از جمله محافظت از کودکان در برابر محتوای نامناسب ، جلوگیری از اتلاف وقت کارمندان یا سانسور اطلاعاتی که برای جامعه مضر تلقی می شود ، محدود می شوند. در حالی که این دلایل ممکن است در برخی موارد معتبر باشد ، می توان از آنها نیز برای محدود کردن دسترسی به اطلاعات و سرکوب دیدگاه های مخالف استفاده کرد. Filter Breakers بدون در نظر گرفتن فیلترهای موجود ، کاربران را قادر می سازد به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

5 بهترین شکن فیلتر رایگان

  1. مخفیگاه
    Hidester یک پروکسی وب رایگان است که خدمات سریع و قابل اعتماد را ارائه می دهد. این پروتکل های مختلف از جمله HTTP ، HTTPS و جوراب را پشتیبانی می کند. Hidester همچنین دارای یک ویژگی است که به کاربران امکان رمزگذاری اتصال خود را می دهد و یک لایه امنیتی اضافی اضافه می کند.
  2. kproxy
    Kproxy یکی دیگر از پروکسی های وب رایگان است که استفاده از آن آسان است و سرعت مرور سریع را ارائه می دهد. همچنین دارای یک پسوند Chrome است که به کاربران امکان می دهد بدون ترک مرورگر خود ، پروکسی را به راحتی فعال کنند.
  3. FilterBypass
    FilterBypass یک پروکسی وب رایگان است که از رمزگذاری SSL پشتیبانی می کند و به کاربران امکان می دهد تا ناشناس را مرور کنند. همچنین دارای یک ویژگی است که به کاربران امکان می دهد اسکریپت ها ، کوکی ها و تبلیغات را از وب سایت مورد نظر خود حذف کنند.
  4. پروکسییت
    Proxysite یک پروکسی وب رایگان است که سرعت مرور سریع را ارائه می دهد و از وب سایت های محبوب مانند YouTube و Facebook پشتیبانی می کند. همچنین دارای یک رابط کاربری آسان است و به کاربران امکان می دهد از چندین مکان سرور انتخاب کنند.
  5. CroxyProxy
    CroxyProxy is a free web proxy that supports video streaming and allows users to access geo-restricted content. It also has a user-friendly interface and supports SSL encryption.
  6. چه فیلترشکن‌های رایگانی وجود دارند که بهترین هستند؟
    برخی از فیلترشکن‌های رایگان و بهترین شامل «تور» (Tor)، «هات‌اسپات‌شیلد» (Hotspot Shield)، «وندرشیر» (Windscribe)، «پروکسی گیت» (Proxy Gate) و «پس‌افزار فیلترشکن» (FilterBypass) هستند. هر یک از این فیلترشکن‌ها برای مسدودسازی فیلترینگ دولتی و دسترسی به سایت‌های مسدود شده مناسب هستند. با این حال، نکته مهمی که باید در نظر داشته باشید، این است که فیلترشکن‌های رایگان ممکن است محدودیت‌هایی داشته باشند و در برخی مواقع با اشکالاتی مواجه شوید، بنابراین بهتر است از فیلترشکن‌های پرداختی استفاده کنید.
  7. آیا فیلترشکن‌های رایگان امن هستند؟
    فیلترشکن‌های رایگان برای دسترسی به سایت‌های مسدود شده بسیار محبوب هستند، اما باید توجه داشت که بعضی از این فیلترشکن‌ها نمی‌توانند امنیت شما را تضمین کنند. برخی از فیلترشکن‌های رایگان ممکن است از طریق آن‌ها اطلاعات شما را جمع آوری کنند و به سایر افراد بفروشند، همچنین با استفاده از فیلترشکن‌های رایگان ممکن است به سایت‌های مخرب و پر از ویروس دسترسی داشته باشید. بنابراین، بهتر است از فیلترشکن‌هایی که اطلاعات کاربری شما را جمع‌آوری نمی‌کنند و امن هستند، استفاده کنید.
  8. آیا سرعت اینترنت با استفاده از فیلتر شکن‌های رایگان کاهش می‌یابد؟
    استفاده از فیلتر شکن‌های رایگان ممکن است سرعت اینترنت را کاهش دهد. زیرا با استفاده از یک فیلتر شکن، ترافیک اطلاعات شما از طریق سرورهای میانی عبور می‌کند. این کار می‌تواند باعث افزایش زمان لود صفحات و کاهش سرعت اینترنت شما شود. همچنین، فیلتر شکن‌های رایگان ممکن است پایداری ارتباط شما را تحت تاثیر قرار دهند و باعث بروز قطعی و اختلالات در ارتباط شما شوند. بنابراین، استفاده از فیلتر شکن‌های رایگان ممکن است باعث کاهش سرعت اینترنت شما شود.
  9. آیا برخورد با تحریم‌ها با استفاده از فیلتر شکن‌های رایگان ممکن است مشکلات جدیدی بوجود آورد؟
    استفاده از فیلتر شکن‌های رایگان برای برخورد با تحریم‌ها ممکن است با مشکلاتی همراه باشد. اولا، برخی از فیلتر شکن‌های رایگان نامعتبر و ناامن هستند، به طوری که ممکن است اطلاعات شما هک شود یا با ویروس‌ها آلوده شوند. ثانیا، استفاده از فیلتر شکن‌های رایگان ممکن است باعث کاهش سرعت اینترنت شود و برای استفاده از برخی از خدمات اینترنتی مثل پخش ویدیو، با مشکل مواجه شوید. همچنین، برخی از سایت‌ها و خدمات اینترنتی نیز ممکن است به طور مستقیم یا غیرمستقیم از استفاده از فیلتر شکن‌ها جلوگیری کنند. به طور کلی، استفاده از فیلتر شکن‌های رایگان ممکن است با مشکلاتی همراه باشد که باید قبل از استفاده از آنها بررسی شوند.
  10. کدام یک از فیلتر شکن‌های رایگان، قابل استفاده در تمام دستگاه‌ها مثل لپ تاپ، تبلت و موبایل است؟
    فیلتر شکن‌های رایگان مختلفی وجود دارند که برای استفاده در تمام دستگاه‌ها مثل لپ تاپ، تبلت و موبایل، باید دنبال ویژگی‌های خاصی در آن‌ها باشیم. برای مثال، فیلتر شکن‌هایی مانند Hotspot Shield، TunnelBear و Windscribe قابل استفاده در تمام دستگاه‌ها هستند و در سیستم‌عامل‌های مختلفی مثل ویندوز، مک، iOS و اندروید قابل نصب هستند. این فیلتر شکن‌ها به شما امکان می‌دهند تا از اینترنت با سرعت بالا و بدون محدودیت استفاده کنید و به راحتی برای دسترسی به سایت‌ها و خدماتی که در کشور شما مسدود شده‌اند، استفاده کنید.

نتیجه

Filter Breakers ابزارهای اساسی است که به کاربران امکان دسترسی به وب سایت ها و اطلاعات محدود را می دهد. گزینه های رایگان زیادی در دسترس است ، از جمله Hidester ، Kproxy ، FilterBypass ، Proxysite و Croxyproxy. هر گزینه جوانب مثبت و منفی خود را دارد ، بنابراین مهم است که گزینه ای را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. اجازه ندهید که فیلترهای اینترنتی دسترسی شما به اطلاعات را محدود کنند – امروز این فیلتر را امتحان کنید.

undefined

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا